Draw the line

Hittade en helt sjukt underbar låt och texten är såklart väldigt bra, texterna kan verkligen "göra" en hel låt sen att musiken gör den ännu bättre ..

Why don't we say goodbye
Cos' now I know how it feels to live a lie
Oh it's hurting so deep inside
Tell me why, oh it's breaking me, it's killing me
What if we turned around and walk away
Right now.
Would you cry, would you die a little
Oh boy I'm about to say goodbye, say goodbye

Sitter hemma just nu och bara tar det lugnt :) Får se vad jag hittar på har inte riktigt bestämt mig än faktiskt, sitter och klurar på det lite faktiskt..

detta är iallafall jag idag då:)


"Never knowing what could have been, having so much to say, and watching you walk away"


Vad hade ni för er under lördagen då? Jag hade fullt upp hela lördagen faktiskt, hjälpte Elif med ikea, fikade med julia, patrik och sam en stund sedan begav jag mig hemåt för att lämna in alla filmer och efter det hämtade jag upp Joakim från centralen eftersom jag lånade hans bil fre-lör och så åkte jag hem, väntade in Julia som tog sig över hit bort till backa och det var gott sällskap längesen vi umgicks så och jag har alltid lika kul med henne verkligen..synd att vi inte hinner ses så mkt bara. Efter det så tog vi oss in till stan och efter det är allt en lång historia eller kanske blev det kort?

Hur som helst så var min lördag bara bra om man ska se det lite överskådligt, hoppas er lördag också var bra lugn som stressig..

Nu är det Söndag än engång och imorgon vankas jobb igen, men som sagt man ska se saker positivt och det tänker jag absolut försöka så jag ska försöka se framemot denna vecka och köra fullt ut då:)

Nu ska jag dra mig från blogg.se iaf och bege mig till andra trakter så som ansiktsboken kanske?;) Hej på er så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0