Fytusan

Nu är jag en mycket trött människa, det är helt galet.. Har hunnit med jobb och massa annat också och stressigt har det varit kan man gott säga men ändå har det varit en riktigt bra dag tycker jag.
Har även haft match och den ska man väl inte kommentera alls tycker jag, detta är ju skandal menmen sådana matcher kommer la också lite tråkigt bara, spelade v6, v9, m9 och h9 ja på det flesta positioner faktiskt och det märks för första gången på länge att jag spelat match, blåmärken på armar, sår på benen och blåmärken och tokig som jag är tycker jag faktiskt det är gött, har saknat det lite, nu tänker jag fan komma igång igen..

Bara känslan av att slänga sig är helt galet, först nu kommer jag ihåg hur gött det är att bara göra det jag gjorde förr, så nu är det dags att sätta igång kanske lite sent påtänkt på säsongen men bättre sent än aldrig ellerhur?:P
Körde litet program här hemma också efter matchen lite sånt jag gjorde förr och nu blir det att komma köra igång igen, älskar att bara träna sig helt död, känner att jag blivit lite för slapp på senaste och trött..

Men nu blir det ändringar på det, tänkte faktiskt lägga in ett till löppass/backe kanske till och med lite mer gym så jag kommer i form till dit jag vill vara och tro mig när jag väl lägger manken till tar det inte lång tid, gäller bara att komma igång och detta är en bra start på vägen..

Imorgon, vad vankas för morgondagen då? Jobb såklart och träning som vanligt då, sen får jag se vad jag orkar med om jag inte hittar på något kanske jag ändå tar mig till gymmet, det vore väl inte dumt? Köra lite knä övningar och mage/rygg .. Men det får vi se, beror på vad planerna säger.. Vad har ni tänkt hitta på en fredag då?

Nu däremot ska jag packa väskan för imorgon så jag slipper göra det på morgonen, ha en riktigt go kväll och en bra morgondag på jobbet/skolan :) Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0