Goderafton

Ja jag är faktiskt fortfarande kvar hos Elif, vi har lagat köttfärssås och pasta blev riktigt gott, hunnit vara och solat som inte gav ett dyft åt min kära "vintersolbränna" och sen har jag haft turen att P-automaten var trasig så jag ringde och gjorde en feanmälan på den så tar killen reg nummret och sen sa han skriv en lapp och sätt på bilen om att du gjort en felanmälan så registrerar jag bilen här så du inte kan få några böter..
så frågar jag "men hur länge kan jag stå här då?" så säger han "du får stå där så länge du behöver stå där" Schysst tänkte jag, spara in en dag med massa pengar och lägga ut på parkering kan inte bli bättre än så :D

En lyckad dag helt enkelt, imorgon bär jag och Elif oss ut till Ikea Weeei :D Ska bli riktigt kul faktikt, strosa runt och titta på massa saker och få massa ideer till allt kommer bli toppen tror jag, sen har jag postat pappret nu så jag får ut mina pengar om typ 1½ vecka och så ska jag fixa en ny säng, det är fullrulle nu känner jag och jag tycker om det mer än någonsin, då har jag något för mig och inte bara sitter och väntar på att klockan ska gå ..

Nu ska vi kolla film, vi hörs och ses imorgon hoppas ni också har haft en riktigt bra dag ..och att morgondagen blir ännu bättre..

Godnatt med er allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0