Its just another word..

You know that type of shit just dont work on me..
Dont take it personally ...

Har klivit upp super tidigt idag kring 08:00 och så har jag hjälpt Elif flytta i princip hela dagen och nu är jag hemma igen, har just gjort mig lite fräschare iaf så ska ut och kika lite film och ta det lugnt för imorgon är det ju jobb igen, wei wei ..;) Men det löser sig, en till vecka att vänta tills det blir helg igen men bara att vänja sig så här är livet:P

Har iallafall haft en riktigt bra helg, träffade Nicole igår och var och käkade på gamleport med henne och snacka igen massa vi inte har hunnit prata om på senaste och sen blev det att åka upp till Julia och catcha upp där med och så bestämde vi oss för bio blev 2012 en riktigt bra film faktiskt:) Sen blev det spårvagnen raka vägen till olskroken för där väntade elif på mig.. Juste var även och kollade säng igår på dagen så om inte annat så var dagen helt fullbokad och den blev över förväntan faktiskt..

Nu ska jag inte sitta och ta upp massa tid här utan bege mig blir så sen alltid annars.. :P Men iaf här har ni mig idag..



Ciao ciao :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0