Listen

Jag har hittat några riktigt bra låtar med Alexandra Burke igen, detta blir ju bara bättre och bättre..
Lyssna och njut vett jag;)

Good Night, Good Morning


Broken Heels


Dumb


Overcome


All night long


Sådär ja nu har ni massa av bra låtar av henne att lyssna på:) Hoppas något av detta faller er i smaken, det gjorde det iallafall för mig..Har lite rast just så jag passar på att lägga in ett inlägg får återkomma när jag slutat..

Börjar känna mig sjuk också, inte bra inte .. Är helt matt i huvudet och sitter här och fryser, får hålla tummarna att det går över känns inte allt förträffligt just nu..Däremot måste jag säga att mitt sovrum blivit riktigt bra nu när jag fixat om lite grann, extra mysigt och skönt att sova nästan så man vill bo där inne hela tiden..Äta sova leva ungefär sådär..

Nu ska jag kila vi ses och hörs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0