Lunch :)

Nu har jag lunch, har suttit hela morgonen och haft fullt upp med ordrar, ljudfil och massa kunder som jag ringt.. En helt vanlig morgon som sagt, hade tänkte hinna sälja lite i eftermiddag också så jag hoppas jag hinner bli klar med allting..

Idag är det planerat träning och jobb då sen får jag se vad som händer men förhoppningsvis något kul :) Men det vet man ju aldrig heller, ibland hamnar man framför tvn och bara slöar som vanligt men jag får väl hoppas på att man gör någonting iallafall, varje dag ser ju likadan ut och det är ju lite tråkigt ändå ..

Vad har ni för er en onsdag ? Tänka sig att det redan är onsdag hur skönt som helst, nu är det inte lång vecka kvar och det är ju toppen, fast imorgon är det match och sen match på söndag med och just nu känner jag att kroppen är lite seg och så men får sätta i mig massa havregrynsgröt så kanske jag piggnar ner och kroppen får lite energi..

Haha fick ta taxi imorse till jobbet och när jag kommer in så säger Christoffer såhär "Emma, tog du taxi till jobbet?" sån där dum förklaring så tänkte jag såhär:  jaa okej nästa gång kommer jag försent istället då när jag försover mig:P
Aja var ju en bra tanke att hinna till jobbet ändå fastän jag slösade bort 200 kr och det gör jag nog inte om för dom 200 kr kan jag använda till annat..

Nu ska jag käka vi får höras och synas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0