Maybe

I think your cute and funny..

Sitter hemma just nu i väntan på att träningen ska börja, kul va? :) Vad ska man göra en onsdags som denna då? Det är ju frågan? Ska med Elif till Ikea efter träningen iallafall sen får jag se vad som händer, kan inte tiden bara springa iväg..spring, springa kära tid så det snart blir sommar va..

Det snöar värre än på nordpolen här just nu, man kan till och med åka pulka nu så mkt snö är det, snörök på motorvägen, små drivor av snö ett det fortsätter dessutom att snöa så ja snart är det rena norrland här, då kan jag kalla på min kära familj att ta och skicka mig till varmare breddgrader för det här tycker jag ju inte alls om..
Visst mysigt men i längden ? Frysa häcken av sig av att bara gå ut, är ju kallare här än uppe i kära Gällivare vad säger man om det då? det låter ju faktiskt inte helt okej det heller..

Jag och Elif har pratat lite om saker och ting och vi har kommit fram till att det vore helt ypperligt underbart att bara ta en flygstol imorgon till Thailand och bara åka iväg och bara vara..skulle inte det slå allt? Jo jag tror faktiskt det..

Någon som vill fylla upp min plånbok så jag kan göra detta?

Nu ska jag käka frulle så jag inte får ont i magen på träningen, vi ses och hörs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0