Nagellack och tv

Har just lackat mina kära naglar ett plus till mig där att jag orkar göra något sådant, jag brukar alltid säga "nu ska jag fixa allt det jag annars inte orkar fixa" så när man kommer hem så orkar man inte det ändå, så känner man nej jag tar tag i det senare och sen ligger man plötsligt i sängen och sover..Helt otroligt enligt mig eller så är det nog jag som inte tar mig i kragen lite oftare..

Hade tänkt ta en tidigt kväll ikväll faktiskt, ska kolla någon film nu som går på tvn sen hade jag faktiskt tänkt vara i säng före halv 11 och sova då, det behövs faktiskt tror jag..sova ut lite så man inte snosar igen som jag gör alla andra dagar och verkligen väntar på att kliva upp så jag precis får springa ner till bussen, ja det är jag i ett nötskal för bara några extra minuter av sömn .. Helt otroligt det med..

Så vad har ni haft för er en söndag som denna då? Själv har jag vaknat jätte sent, behövlig sömn kan man säga och efter det blev det en pratstund med kjellman och sen match då som vi förlorade med 2 .. typiskt va? Jaa väldigt typiskt..

Nu blev det plötsligt ett långt inlägg igen, men what the heck behövdes har ju varit en så otroligt givande skrivare på senaste tiden va, är förvånad att ni stannar kvar men det kommer bli bättre på det och ni får jätte gärna stanna kvar och följa med här..:) Nu ska jag fixa mig en bit mat sen blir det nog sängen trotsallt.. Godnatt med er..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0