New year 09-10

Nu sitter jag ute i Kungälv har precis gjort klart potatisgratängerna och nu är jag på G med att göra mig i ordning:) Detta kommer nog bli en bra kväll tror jag
Massa god mat och trevligt sällskap såklart, hur skulle det kunna gå snett? Fast jag ska inte hurra än, än har jag inte varit med om något nyår som det inte hänt något på så jag får väl återkomma om allt "roligt" imorgon så får vi se om detta blir första gången eller om det blir ett som alla andra:P

Har hunnit med att betala lite räkningar, bada badtunna och basta, gjort tre potatigratänger och allt där emellan och nu gjorde jag mig just i ordning

detta inlägg kom lite sent. hann aldrig avslut det men nu gör det jag det..

och förra nyåret kommer nog aldrig gå att slås, fanns så mkt där emellan som gjorde allting och dan efter då man skratta åt allt imorgon kommer jag bara nog må dåligt tyvärr..

gonatt med er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0