Sound of missing you



Kolla denna och texten såklart..

Denna texten handlar såklart om mina vänner Hanna och Erock
Den är helt klockren och den förklarar verkligen hur man känner för saker och ting
hur själva känslan är, men man kanske enbart förstår om man varit där eller så kan man kanske försöka förstå..
Det är något jag försökt göra iallafall försökt förstå mig själv, förstå Erocks val och allt som händer och sker och som jag sagt tidigare plötsligt står man där och önskar man tog vara på tiden mer än man gjorde..
Man står där en dag och önskar, förbarmar sig själv över vad man inte gjorde
Tiden är så sjukt kort, jag hoppas ni förstår det när jag skriver det
för jag trodde aldrig jag skulle hamna där själv
men se på mig, ena dagen finns man
inte där längre och då står
man där och är så
hjälplös..

Kommentarer
Postat av: Anonym

denna låt får mig att tänka på mormor.moster.hanna och erock:( mycket fin låt emma../kraaam mamma

2010-01-27 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0