Strålande

Se på fasen, detta var ju helt strålande detta har nog gjort resten av min vecka, tänkte mer innan matchen att "nu jävlar ska jag bara köra 100% vad som än händer ska jag gå in fullt ut" och vet ni vad jag går och gör? Går in och sätter 7 st, hur bra är inte det? Detta kändes helt underbart och fick väldigt många fina komplimanger och tack alla ni som stöttar en hela tiden och peppar och finns där för en..

Så nu är det bara att fortsätta såhär, nu känns det som att jag är på g igen, börjar verkligen komma tillbaka till det jag var om inte ännu bättre så det är inte helt fel så nu är det träning, träning och träning som gäller, har fått tillbaka den där glöden och ni ska bara veta hur bra det känns
Man får en sån där energiboost och Tack Emelie för att du hjälpte mig så mkt idag nu känns det plötsligt så mkt lättare, snart ett mindre problem att ta tag i och ni förstår inte hur lätt jag känner mig just nu..

Jag som var så himla deppig tidigare men nu kan absolut INGENTING förstöra det här inte..
Im on my way baaaaaaaaaack:D



Open up your mind, damn your free:)

Thanks everyone, jag är så himla glad att jag har er allihopa..

Positive thinking kallas det..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra..gumman=)..fortsätt i dom tankarna..du är bäst;)kraam mamma

2010-01-31 @ 21:31:55
Postat av: Anonym

keep on glowing :)

2010-01-31 @ 21:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0