Try

Just try to sleep with a broken heart..

Min dag har varit helt okej, har inte gjort så mkt förutom att jobbat och tränat och det är väl lika bra det kanske, slippa tänka för en stund och bara vara..

Hade ett helt annat inlägg alldeles just, men valde att ta tag i mig själv och försöka tänka positivt trots att det är bland det svåraste ibland, jag vill vara den jag är inte den jag varit inte den du tror jag är.. Jag har bara haft en lång svacka ett tag men nu är det dags att resa sig igen va..

Jag HATAR att vara ensam, thats it .. visst kan vara skönt ibland när man är sugen på att vara ensam men när man inte vill vara ensam ja då är man ensam..






Lyssnar på Celine Dion - I surrender .. passar bra in på hur jag känner just nu..


Kommentarer
Postat av: Julia

Du kan alltid ringa mig. När du vill.

2010-01-04 @ 22:54:24
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0