Victorias Secret

Sitter just och kollar på Victorias Secret fashion show hemma hos Elif :) Härliga lördag, har sovit hur länge som helst idag jätte skönt verkligen och sen har vi bara suttit och pratat och sprungit ut och in för att lägga på mer på parkeringen, hann precis betala när lapplisan kom, tur var väl det..

Ikväll får jag se vad som händer Paues ville ha med mig ut men jag får se om jag orkar eller om jag tar en lugn kväll med Elif och hyr film och bara pratar om allt och inget..

Får nog bli en hyfsat lugn helg ändå, det behövs nog emellanåt faktiskt.. En ny arbetsvecka börjar också på måndag, men det blir nog bra tror jag..

" Jag vill att du ska vara med mig för att DU vill vara med mig och trivs i mitt sällskap inte för vad du borde göra eller för vad någon annan tycker du borde göra" " Det är enbart vad du tycker och tänker som räknas" - Sa en rätt vis människa till mig igår om en sak vi pratade om, mycket bra sagt:)

nu ska jag fortsätta kolla..vi ses och hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0