At home after a really good friday

Kom hem för en stund sedan, hade en kanon dag igår..Tack så mkt Joakim, Emelie och Anders för att ni gjorde min dag och total lurade mig ;) Vi åkte ner till Falkenberg iaf och jag trodde vi skulle bada och sen käka go mat och lyssna på något band Anders kände men så blev det icke..

Vi åkte ner till Falkenberg och så bada vi och hade det trevligt i värmen sen blev det teater eller vad man nu ska kalla det En mor till salu iaf på vallarnas teater :) Sjukt rolig .. mycket skratt iaf

Sedan tog vi tåget tillbaka till Göteborg för utgång som då inte blev någon utgång utan vi tog oss en promenad ner till hamnen i Eriksberg och satt där och drack lite vin och snackade och bara tog det lugnt.. Kanon om inte annat:)

Nu däremot tänkte jag hoppa i duschen känns som att det behövs ..

Hoppas ni hade en bra fredag för tro mig det hade jag :D finns massor med bilder från gårdagen uppe på facebook..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0