En seg lördag blev till en bra lördag

Jaa hann med rätt mycket igår faktiskt, trodde kvällen skulle bli lugn och sådär men så blev det icke.. blev till bryggan och nivå istället, även vicktoria hanns med, träffade massor av vänner som man inte träffat på ett tag det var riktigt trevligt :) Plus att jag fick ett vatten glas hällt över mig, det var ju också något nytt..tur nog var tröjan svart

Hade iaf kul och det är ju det viktigaste, kom hem helskinnad med och pappa fick komma och öppna för mig mitt i natten, stackarn..

Ska fixa klart i lägenheten idag tror jag iaf när det är sånt här pissigt väder . . så allt blir klart, plocka i ordning och så känns som att det behövs..

Min lägenhet är igen proppad med saker just nu, men men så är det när man har folk på besök och håller på att göra om:)



Jag igårkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0