fy och fy

Jaa man mår ju som sagt som man förtjänar idag .. och jag är ju dum i huvudet ibland va, man ska fan tejpa för munnen när man dricker så man bara håller käften, säger saker man inte menar, säger saker som inte har någon som helst mening eller ens är relevant, man bara pratar och pratar och sen i efterhand fattar man hur mkt skit man pratat på kvällen och så frågar man sig själv "va i helvete sa jag det för?! Jag tycker och tänker ju inte ens så" ?

Haha alkohol säger jag bara, det är lurigt det där med alkohol vad den gör med en..

Aja det viktiga är att man har haft kul iaf och det hade jag, träffade riktigt mycket folk man inte träffat på länge .. det var riktigt trevligt faktiskt :D Prata massa minnen osv ..

Nu ska jag fixa lite här hemma med tvätten, hade så gott allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du lär dig gumman;)med åren kommer visheten=)och förmågan att dricka LAGOM!..kram mamma

2010-07-11 @ 14:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0