Galet trött är jag just nu

Jag är faktiskt riktigt trött idag, har legat ute vid havet (aröd) med syster och hennes pojkvän hela förmiddagen och spelat boll och haft det trevligt bland krabborna, sedan blev det lite thaimat och begav mig ut till Kungälv för träning..
Måste säga att så mkt jag svettades under den där 1½ timmen har jag nog aldrig gjort, var sjukt varmt i hallen och var dessutom trött från solen ..men man ska inte klaga när det är fint väder, hoppas på samma väder imorgon så jag kan sola lite ute och sen jobba på eftermiddagen

Nu har jag tänkt att ta något gott att äta, sätta igång en film och bara ta det lugnt här hemma, först tänkte jag på utgång men jag bangade, så blev en hemmakväll för mig själv och bara ta det lugnt för engångsskull :) Superskönt faktiskt..

Nu ska jag kila, hade gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0