Goosh

Jag är en otroligt trött människa som sitter framför datorn istället för att sova, hallå allesammans vad hände där?! Tänkte ta mig ett inlägg sen lägga mig igen i sängen och sova mycket gott för vet ni jag väntar på att det ska spricka upp så solen kan skina på mig istället för alla dessa kuddmoln ;)

Vad har jag för planer idag? Vetni jag har inga planer idag det är helt fantastiskt, på senaste har jag haft planer hela tiden ,träffa folk hit och dit och jag har verkligen uppskattat det till tusen, det får ens tankar på andra håll och det är bra ..

Imorgon är det Partille cup :D kom gärna och kika förbi, ska bli så himla kul att spela hela veckan, att ha fullt schema och bara ha kul helt enkelt, kommer nog att bli tipp topp tror jag och det är ju ännu bättre om vädret bjuder till lite grann med..

"Du är precis som alla andra"

Jag är hungrig, trött och nu ska jag inte spendera denna morgon längre framför burken, ha en go dag och för er som jobbar idag ha det gott på jobbet :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

japp..har det skönt på jobbet:)heeela kvällen;)..plus 26 gr ute.kram mamma

2010-07-06 @ 16:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0