Hallå i stuuugan ..

Idag har jag varit en riktig hurtigbulle, klev upp sisådär 06:30 och pallrade mig ner till jobbet, var där till sisådär 15:00, åkte hem packade mina grejjer och cyklade med ilfart ner till Sportlife och körde sönder mina ben som jag troligtvis inte alls kommer att orka gå med imorgon när det ytterligare vankas en jobbdag :P
Good for me ;)

Hur som så sitter en ganska så slut emma framför datorn och knapprar, tror jag varit in på facebook ett tiotal gånger hittils, går från sida till sida med en känsla av tristess.. va tusan ska jag hitta på?!

Det är måndag och jag är redan uttråkad, detta låter inte bra längtar däremot riktigt mycket till fredag, vet ni varför?! Joo för då är det min överraskning som jag gått och väntat på sen 24 april och nu snart är den här .. jag gillar överraskningar eller rättare sagt jag älskar dom..

Jaja .. hoppas er måndag är go och skön i detta underbara väder

Kommentarer
Postat av: Anonym

i morgon tisd..får ni ev mycket hård åska..såg det på nyheterna:(..slå av tv:n o datorn..läs en bok med öron proppar på.hatar åska:/..kram mamma

2010-07-12 @ 20:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0