Hålla klaffen

Jaa ibland borde man nog bara vara tyst och filosofera för sig själv lite .. man vet aldrig vad det man säger kommer och hur det sägs heller till andra, folk har ju en tendens att lyckas förvränga saker till något helt annat än vad det egentligen är .. (Missuppfattningar) så min teori angående detta är nog att helt enkelt att inte berätta allt inte ens till dom man litar mest på för då kan man vara säker på att saker och ting stannar som dom är .. Precis som man vill ha dom med..

Nu däremot ska jag bege mig mot jobbet, jobbar till 22:00 ikväll och sen börjar jag 07:00 igen..härligt va ?! NOPES inte det minsta..

Ha en go lördag allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0