Heartbreaker

Idag jobbar jag kväll, börjar om en stund..tänkte att jag går ner tidigare så kan jag och Elin sitta och prata lite innan vi sätter igång att jobba, ventilera sig lite kanske jag kan kalla det :D

Och vet ni va blev helt chockad igår en vän till mig eller en väldigt "gammal" vän till mig hörde av sig igår, en tjej som gick i min klass i 5an som jag stod rätt nära vid namn Beatrice hörde av sig igår och frågade om vi skulle ses, hon hade nämligen fått veta att jag bor i göteborg och att hon är här just nu, så förhoppningsvis så kanske vi hinner ses imorgon :) Herregud det var typ 8 år sedan vi sågs eller något innan hon flytta tillbaka till skåne..

Det ska bli riktigt kul och ännu en sak som var roligt var att även Mikaela hjärtat hörde av sig igår och jag hoppas vi kan ta upp kontakten igen, hade så roligt ihop förut.. saknar allt det där :)

Det mesta känna helt rätt just nu, jag är sån som alltid går min egna väg vad än folk tycker och tänker .. vad folk tycker man borde göra eller inte men man ska lita på sin egna magkänsla det funkar alltid, inte tveka så mycket och bara göra istället .. göra det man själv tycker passar en bäst..

är helt ok väder idag men känns skönt eftersom jag ska sitta på en cykel större delen av kvällen ..Igår var ju ingen direkt rolig dag att kliva upp till då det öser ner så mycket så när man bara ställde sig utanför porten så hade man behövt en handduk .. Så men överlevde den dagen med även om det regnade mkt ..

Nu däremot ska jag göra mig lunch och sen ta mig ner till jobbet, fick veta en till överraskning igår med men den nämner jag nog på måndag istället då jag bestämt mig;)

 

Old times never die;)


Kommentarer
Postat av: Julia

MEN FOR REAL!! DÖDA MIG!!!

2010-07-14 @ 18:06:46
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/
Postat av: mikarla

ja emma, sanna vänner består. nu ska vi ta tag i detta å ses snart! saknar dig

2010-07-18 @ 16:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0