I love the way you lie

Eminem – Love The Way You Lie Ligger på spotify så ni vet :)

Igår så hann jag med att jobba halvdag sedan blev det hem och snabbt göra sig i ordning för det blev nästan direkt att hoppa i bilen och köra min farmor och farfar till tåget som dom skulle ta till Ängelholm..
Efter det åkte jag hem och sov en lite stund, tog bilen ut till Ytterby för att lämna tillbaka den till Joakims föräldrar som jag fått låna :) Blev därefter upphämtad för att fira Joakims 22 årsdag i förväg ..

Blev att köpa mat på lavacca istället eftersom han bangade badet igår (mesen som han är:P) så det blev oxfile med potatisgratäng och sånt gott och massa prat mellan himmel och jord, diskussioner osv :) Sedan blev dt en lugn kväll med film (edge of darkness) Tror faktiskt jag var den enda som såg filmen eller ?!;) Men den var iaf bra..

Snart är det även partille ska bli riktigt kul att spela handboll en hel vecka och dessutom kunna sitta ute och sola (om nu vädret tillåter) äta glass och allt sånt gott som tillhör just partille cup och ledig vecka :D

I eftermiddag kommer även min syster och hennes pojkvän hit för att stanna över, ska bli kul att träffa dom, idag har jag bara legat ute och solat och förhoppningsvis har jag ju fått lite färg ändå och nu sitter jag här och kan inte bestämma mig för om jag ska sätta på en film eller om jag ska gå ut igen och göra någonting av min ledig dag?! Bra fråga..

Hoppas er Torsdag är riktigt bra och än engång Grattis till 22åringen;) Ses later ..


Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0