I used to save the problems for another day ..

Har varit en riktigt pissig dag idag, har varit arg, förbannad ja alla möjliga känslor .. Måste kolla om jag kan byta område på jobbet för det här funkar inte, även om jag gillar mina kära tanter.. :(

You dont know what you got until you miss it alot ..

Jag är så less så det går inte att beskriva på allting just nu, bara less ..
vart tusan försvann det där goa humöret som har funnits omkring mig den senaste månaden ?! Får hitta tillbaka dit tycker jag .. men ibland får man väl intala sig själv att det är okej att ha sådana här dagar..

Ta mig härifrån, gärna till månen tack :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid okej o ha dåliga dagar för då njuter man mer av dom goda dagarna :) bara o kämpa sig upp igen o vägen går bara uppåt !!!! de blir snart bra skall du se.. en härlig o go tjej som du :)

2010-07-27 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0