If your not really there then I dont want to be either

Har alldeles just gjort mig en stor sallad som jag ska ha här imorgon och så har jag hunnit med att steka lite kassler och champinjoner med en riktigt god sås till :) Vad duktig jag känner mig nu som tog tag i disken och det fullproppade kylskåpet så nu ser det lite mer fint ut än när allt bara var intryckt.. Hade nog verkligen behövt kasta saker därifrån men spararen som jag är har kvar massa olika sylter osv ..:S Det är inte alltid lätt

Kvällsjobbet igår gick fantastiskt bra faktiskt, det löste sig rätt så snabbt ändå även om det strulade till sig i början och mitt humör var inte alls särskilt bra, nästan skällde på folk runt omkring mig så irriterad var jag .. men hoppas ingen tog skada iaf..

Nu ska jag fortsäta med "to do list" Hade gott allesammans..

Kommentarer
Postat av: Anders

gud vad du är en duktig liten tös :)

2010-07-06 @ 04:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0