Jag är en död människa

Jag är en mycket trött människa just nu, tog bilen ut till Kungälv vid 10:30 för att ta mig ett rejält backpass .. och tro mig det blev ett rejält backpass, satsade på kvalite på varje hopp och löp och när jag hade kvar ca 20 utfall i slutet efter alla 80 st innan så orkade jag knappt ställa mig upp ..

Detta körde jag idag:
2,5km uppvärmning
5 st 20 m
5 st 10m
5 st snabba starter 10 m
5 st baklänges

Styrka:
100 skridskohopp
200 enbenshopp
100 utfall

löp tillbaka..

Observera att allt detta sker i brant backe :) Valde att hinna andas ut lite och göra varje hopp lika bra som det första och jag har ändå tagit mig igenom detta passet trött innan men efter denna gången så kan man inte ens kalla detta trötthet, orkade knappt gå..Men om det gav;)

Nu ska jag och kika tapeter och sånt kul, hade gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0