Lovekiller

Ärligt talat, jag älskar mitt liv just nu .. jag bara gör det :D

Har fastnat för en låt med Darin:P galet.. Lovekiller heter den, påminner om någon annan låt men kommer tusan inte på vilken, men den är bra iaf .. medryckande;)

Var inne i staden idag och fikade med Emma och Beatrice en mycket trevlig dag har det varit, träffade även Julia och Timmie en stund, det är så kul att träffa alla som man inte ser så ofta, saknar dom mycket ..
Gick igenom Zara där jag slängde med mig en vitkavaj och sen tog jag mig till Topshop där jag även slängde med mina drömskor som var nedsatta till halva priset .. haha sedär att jag handlar fast jag inte har pengar .. dåligt samvete har jag nu också, men ibland får man synda lite tycker jag ;)

Nu är det stopp på min shopping iaf, får leva med det jag har redan .. Går det?!;) Som tjej.. Svar: NEJ, vi vill alltid ha nytt ..

Nu ska jag byta om, börja promenera till sportlife där jag ska möta upp nicole för att ta oss ett gott gympass sen kanske det blir ett glas vin och trevligt sällskap? Vad säger ni?! trevlig torsdag om inte annat.. kunde inte blivit en bättre dag ..

Kan inte få nog av dessa underbara skapelser, skooooor :D

Bätte än mat till och med:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0