Massor att göra

Har hunnit vara på Ullared idag, ikea, jysk och clas ohlson .. Mycket har vi hunnit med idag, med tanke på att mina föräldrar väckte mig sisådär 7 imorse eller nåt, dötrött har jag sovit i bilen på vägen dit och hem ..

Fick med oss lite grann inte särskilt mycket från ullared men lite annat smått och gott och måste säga att mitt sovrum är snart helt fantastiskt, väntade mig inte såhär bra resultat så ja jag är super nöjd verkligen:)

Idag, ja vad händer idag?! Har vänner som ska ut men frågan är om jag själv orkar.. tror icke detta får se vad som händer..


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du aldrig bara VARA..ständigt på väg..eller fixa o dona..koppla av gumman;)

2010-07-24 @ 21:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0