När en sak tar sig mot sitt slut, börjar något annat, något nytt..

Jag har en bakis dag idag, men vilken trevlig kväll jag hade igår .. kan inte säga mer än så :) Hamnade på Magnus & Magnus först på någon trevlig after work, sedan bestämde vi oss för PC och efter det blev det en snabbvisit på Hard rock och till slut avslutade vi kvällen på Lounge som faktiskt blev en riktigt lyckad kväll

Idag har jag bara legat och sovit och kollat film .. börjar känna mig bättre nu faktiskt ..

Hoppas att vädret bara skulle kunna vända..

En riktigt topp kväll med min kära Elif, den kan inte sluta bättre med att jag gör taxichauffören arg genom att guida honom helt fel när vi ska hem, åt helt andra hållet än jag bor .. Tur att han hade lite kvar av sitt humör iaf:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

=)..ja du gumman..kul att du haft en rolig kväll.=)i morgon drar vi upp till sthlm;)kram mamma

2010-07-30 @ 18:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0