Orkar inte med träningsvärk

Jaa jag orkar inte med sådan här träningsvärk har ont i varenda muskel just nu, vad gör man åt detta??! Joo man tränar tydligen mer, annars får jag la dras med denna träningsvärken i flera dagar och det känns ju mindre kul kan man ju säga..

Imorgon ser det ut som en heldag vid havet, sol och bad hade jag då tänkt mig och jaa jag hade ju också tänkt att få lite färg kanske ?! Det vore ju inte helt fel ..

Har även köpt färg och tapeter nu till sovrummet och det kommer nog bli kanon tror jag, hoppas jag iaf..förälskade mig i ett par tapeter med färger som jag absolut inte skulle ha, se så det kan gå ;)

Jag är urtrött konstant just och har ingen aning om varför, såhär kände jag mig i vintras med där vid jan-feb, trött trött trött och den där tröttheten har jagat ikapp mig, hade kunnat gått och sovit vid 19 idag och ändå varit trött imorgon.. mamma, pappa och lillebror åkte just ut till Lerum för att kolla nån bmx bana el vad det nu var och jag blev kvar här, det tackar jag gudarna för..

Mina fötter gör ont, mina ben, min rygg, mina armar kan ju förkorta detta med hela kroppen istället..

känner mig dessutom trött på allt folk som bara snackar och snackar och snackar jaa skit pratar jag då om, hur orkar man?! Bra fråga, jag orkar knappt lyssna längre, inte bara på sånt som handlar om en själv utan om andra med, man blir så trött.. frågar sig varje gång?! Kan det där verkligen stämma? Kanske ska gå i ide som björnarna el något ..slippa allt tjööt

Aja nog nu fick jag gnälla av mig lite, avreagera mig .. Hade så gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0