Somebody

Denna låten .. minnen, tankar, känslor ..

Bonnie McKee – Somebody - Acoustic Version - Ligger på spotify

Vaknade alldeles just, eller har små vaknat och somnat om igen rätt många gånger och nu sitter jag bara här framför datorn och tänkte ta och göra mig lite mat innan jag börjar packa väskan och ta mig inåt mot partille cup där vi börjar med kvartsfinal och förhoppningsvis tar den med :)

Var på bio med Emelie igår och kollade på satc 2 och den gav många skratt och tårar (från emelies sida dvs) riktigt skön kväll var det och i torsdag var det bio med Elif och då såg vi Eclipse som var en sjukt bra film :) Värd att se iaf..

Så har haft fullt upp dessa dagar, partille cup och massa bio ..och självklart trevligt sällskap ..

Nu däremot ska jag ta mig i kragen och verkligen orka göra mat.. ge mig energi NÅGON, eller någon som kommer och lagar den åt mig kanske ?! Låter ju lite bättre iofs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0