Who do you think you are?!

Sitter hemma och väntar till att den där förbaskade klockan ska bli tolv så jag blir upphämtad här hemifrån jag är faktiskt super nervös, inte för att jag kanske borde vara det men jag äre ändå, älskar överraskningar vad det än är och denna har jag gått och väntat på sen den 24 april och nu är det denna dagen så vi får väl se vad dom små trollen har kokat ihop;)

här har ni mina ny inköpta skor iaf, bilden gör dom verkligen inte rättvisa men i verkligheten så MUMMA säger jag bara :D



Klacken, ja jag tänkte såhär "Okej Emma den är jävligt hög och den är jävligt smal dessutom men vatusan jag får helt enkelt utesluta att kunna springa och jag får helt enkelt gå lite långsammare..så min slutsats blev att det var värt det ändå;)"

Men dom var rätt sköna iaf när jag prova dom men vi får väl se .. är iaf äktaskinn och det är bra för då töjer dom sig lite efter fötterna :D

goooosh, jag klev upp vid 9 för jag trodde vi skulle iväg vid 11 och nu blev det 12 istället och jag är så rastlös, i tristess och jag bara går in på de vanliga sidorna ett tiotal gånger i hopp om att det ska ha hänt något nytt ..

Försöker roa mig med gammal musik och min härliga dans, ja grannarna må tro att jag är galen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga skor=)..jaa få höra sen vad du vart med om=)..spännande=)=)=)=)/kram mamma

2010-07-16 @ 10:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0