Who knew

You took my hand, You showed me how
you promised me you´d be around

I took your words and I believed
in everything you said to me
If someone said three years from now
you´d be long gone

And that last kiss i´ll cherish
until we meet again
and times makes it harder...

I JUST DONT BELIEVE YOU..SORRY..




Varit på Pink ikväll helt underbart, hade kunnat gått på hennes konserter om och om igen..andra gången jag såg henne, först i globen nu på ullevi och alltid lika underbart är det.. vilken röst, vilken konsert, vilken känsla ..jaa

Vad säger man?! Man får sådan energi till massor som man lagt åt sidan, helt fantastiskt, kanske tar tag i mina planer snart och flyttar till USA ändå, man vet aldrig jag är en rätt så spontan människa och varför inte? Jag menar kan bara komma på ett enda skäl till att inte göra det, lämna alla här men samtidigt så skulle det vara helt underbart ..

En ny start på något riktigt bra.. känns som att jag kommit en riktigt bra bit på vägen och varför inte göra detta ännu bättre ? Vad har jag att förlora ?



Hur som så ska jag gå och sova, skulle bli utgång men frös och insåg att det faktiskt inte är så värt det i slutändan när man dagen efter kollar på kontot .. sparar hellre till min drömmar;)

Hade gott allesamman, sov gott framförallt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0