Ååååhhhh

filmen var en riktig kanon film, fick verkligen jobba på att hålla tillbaka tårarna..Såg Dear John nämligen och jag älskar verkligen den filmen, den är mycket värd att se.. Sen att jag hade ett riktigt gott sällskap med Elif gjorde ju kvällen ännu mer lyckad, massa prat och diskussioner och tankar mellan himmel och jord .. Keramik kurs nästa?! :)

Fått mig en rejäl tankeställare också, både på gott och ont .. Vad man bör prioritera och vad man inte bör lägga så mkt energi på, man missar så himla mkt med att gå och tänka på allt negativt, att fokusera på allt dåligt hela tiden, man ser ingenting positivt i något tillslut, just nu svävar jag på moln faktiskt och det känns som att det lyfts av massa vikter från ens axlar så jag håller tummarna på att detta håller i sig :)

Nu däremot ska jag nanna, kände när jag körde hem från bion att mina ögon verkligen ville stänga av och bara sova så det är nog en bra ide att göra detta då..Hade så bra allihop:) och GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0