Airplanes..

God vilken varm dag men jag klagar inte, har hellre sjukt varmt än kallt, humöret blir framförallt bättre när vädret är fint och jag hoppas på att hela helgen blir såhär bra för då blir det ut till havet imorgon efter träningen, härligt är det enda jag kan säga just nu..

Ska jobba kväll ikväll med, tänkte att jag kan ju inte göra så mkt ändå ikväll för att det är träning 10-12 så då passar dt ju att tjäna lite pengar dock skulle jag gärna bytt det mot en dag ute på saltholmen idag men som sagt har ändå hunnit få lite färg ändå ..

Fick min födelsedagspresent av Julia idag med, snyggaste klockan (knallrosa) hon har såklart en likadan tösen;) Sedan en tavla med kort på oss, så den ska få sig en finplats här i lägenheten..

Haha kom och tänka på en annan grej, när vi var hos Andreas och jag gjort i ordning Emelie för balen så gav hans mamma den skönaste kommentaren:P "Funderade på vad vi skulle äta och hade tänkt lax men då kom jag att tänka på att det kanske inte är så kul att spy lax" HAHAHA skönaste, omtänksamt iaf;)

Aja, nu ska jag börja göra mig i ordning for work, börjar 15:30 nämligen..Hoppas ni har en bra fredag allesammans..


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit snygg klocka=)..ge åt mig;)/mamma

2010-06-04 @ 23:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0