Beautiful day

Det är en sån där harmonisk lugn Söndag och jag njuter av varenda sekund av den, ska alldeles strax börjar ta mig ner mot jobbet där det blir att spendera hela kvällen med Elin och tanterna :) Blir nog en bra jobbkväll tror jag ändå trotsallt..

Känner mig lugn och sansad, jag vet inte kanske är det för att jag vet vad jag vill för första gången på mycket länge.. Ser framemot denna veckan som kommer, får se vad den har att ge

Har hunnit städa undan lite, satt på en tvätt och suttit och läst en stund på Sophie Kinsella - Karriär & köksbesvär som är en riktigt bra bok hittils iaf :) Älskar alla hennes böcker jag läst, detta är nog den 6e av dom ..

Nu ska jag fixa matlådan, sedan drar jag mig ..hoppas ni får en riktigt bra söndag allesammans

A new beginning, a new chapter of my life

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0