Crash and Burn

Jag har inte haft en bra dag, ja jag måste då säga inte ens okej .. Fy tusan vad många larm och skit och nästan så jag bröt ryggen tror jag med, stress hit och dit och irritationen har varit på max hos mig idag, skulle inte ens jobbat men jag tog mig dit ändå och så blir det såklart en riktig skit dag må jag säga..
Jobb söndag kväll nu med, kul?! ska INTE jobba måndag kommer ALDRIG orkar det, min kropp säger verkligen nej just nu men tanke på väldigt lite sömn, många jobb timmar och många träningstimmar ..

Inte funnits över till mycket annat inte, slänger ju sig direkt i sängen och helst vill man ligga kvar där tills imorgon men icke sa nicke, för mkt planer för att jag ska kunna hinna detta.. hinner knappt ta tag i disken jag så gärna byggt upp under veckans gång, jag som städade så fint :(

Aja hoppas er fredag varit bättre, förhoppningsvis så blir min lite bättre iaf..Hade gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0