En riktigt bra helg

Jag har faktiskt haft en riktigt bra helg må jag säga :) Åkte upp till Stockholm för att umgås med syster och hennes pojkvän över midsommar helgen, började med att jag landade på Arlanda och fick åka den nya bilen ut mot Vallentuna, ja Vallentuna var allt än vad jag hade förväntat mig, lantlivet kan man gott kalla resa dit var men det var riktigt mysigt i den lilla stugan faktiskt och noteras skall att det var ute dass .. men jag överlevde som den överlevare jag är ;)

Blev en lyckad midsommar, spenderades på en båt med go mat och go musik även om viss musik inte alls var i min smak så njöt jag nog lite extra med solen och sällskapet och framförallt MATEN :)

På lördagen bestämde vi oss för att åka till skansen, jag som är en djurälskare gillade det och min allergi hann nog inte med mig ens i svängarna..Noteras skall att jag har klappat en sån där stor hårig spindel med, JAG av alla människor tog tag i min största fobi i livet och klappade den så måste säga att jag faktiskt är rätt så stolt ändå :P

På kvällen blev det riktigt go grillning och på söndagen begav vi oss ut på gröna lund där jag och bemästrade några av mina fobier höjder då dvs och sedan blev det go mat innan jag begav mig mot Arlanda igen för att flyga tillbaka till götet..

Jag saknar redan Stockholm faktiskt, har alltid funderat över detta? Borde jag kanske bo där istället ?!! En bra fråga som ställts många ggr men som sagt vettetusan, kanske söker mig mot varmare breddgrader, kanske florida?! La?! SF ?! Det återstår att se vad jag gör.. Man vet aldrig ;) Är rätt så spontan om jag känner mig själv rätt..

Nu ska jag göra mig i ordning, åka ner och tvätta bilen sen hämta joakim från landvetter, hade gott allesammans



 

Det var min midsommar i få bilder, kanske kan få fler av janne som tog lite fler :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0