En trött människa sitter här..

Jaa inatt blev dt inte mycket sömn, klev upp halv 5 imorse och körde Joakim och hans syster + pojkvän till landvetter där dom bar iväg till USA och gissa om jag är avundsjuk, går inte ens att beskriva hur avundsjuk jag är medan jag sitter hemma och ska jobba, ja ni hörde rätt jobba hur mkt som helst.. Däremot ser lönen riktigt lovande ut inför Juli och det är ju skönt för då kan jag ju lägga undan ÄNNU mer :) Gott..

Mådde inte särskilt bra så blev ingen träning idag för min del, så blev jobb nu på kvällskvisten 15:30 - 22:00 .. Mycket bra jobbat till mig själv och nu sitter jag hemma dötrött verkligen..

Hoppas er Lördag har varit bra och inte allt för bakis, imorgon vankas det jobb igen 15:30-22:00..vilken fantastisk helg :)

Godnatt med mer allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0