Fantastiskt väder och såklart massor med sooooooooool

Sitter just nu hemma för jag klev upp för en liten stund sedan, har just tagit på mig bikinin och shortsen redo för att lägga mig ute i solen och glassa lite :) Låter inte dt för underbart?! Självfallet ja ..

Har musik på högvolym och det känns som att dt kommer att bli en riktigt bra dag, skulle egentligen på Andreas Student men får GRATULERA honom sen istället, går på träningen eftersom dom ska iväg på studenfesten och då känner jag inte för att åka dit en timme och sen åka tillbaka liksom ..annat hade varit om man själv också skulle med dit :)

Menmen, hoppas du får en toppen student iaf ..

Nu ska jag inte fördriva den härliga dagen inomhus, vi ses och hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0