I know a place, where the grass is really greener ;)

Vet ni gott folk vad jag ska göra idag ? Jag är helt överlycklig, ska ta och hämta upp Elin och lilla Ella sen ska vi ta oss ner till havet och bara njuta, får se hur lugn Ella är där men har alltid gillat barn så det ska nog gå riktigt bra tror jag :D

Himlen är molnfri, soooooolig som igår och jag känner bara hur färgen sätter sig på mig som jag längtat .. Helt underbart, kanske tur att jag inte tog resan till Kroatien trots allt? Tror jag har bestämt mig angående midsommar med, trodde ju det skulle bli ett underbart stockholm men vissa saker tog död på dessa planer så funderar starkt på att dra med ut med Lelle och dom till någon stuga och bara ha trevligt :D

Ska och fixa en klänning iaf, min midsommardröm som sagt :) får bli imorgon för idag är det alldeles för bra väder för att promenera i affärer, och min motivation till handbollen höjdes ett snäpp igår, härligt..

Nu ska jag packa väskan och inte spendera en minut till här i lägenheten, hade gott ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0