I worry, I wont see your face light up again

Satt just och kikade lite på gamla härliga bilder och tro det eller ej så saknar jag faktiskt den norra delen av Sverige då och då, okej kanske inte själva stället även om det är rätt så charmigt ibland så saknar jag väl mestadels människorna, vänner och familj osv.. Men även det som var, hur roligt vi hade det, allt man gjort och allt man nu kan sitta i efterhand och skratta åt och glädjas till ..

Blandade känslor kan man säga, jag vet inte vad jag har för planer nu heller om jag ska testa något nytt eller riktigt vad jag egentligen vill .. Pratade med Emelie om detta idag, kanske flytta utomlands och jobba eller ja något nytt, det börjar bli lite enformigt detta och jag gillar förändringar i livet faktiskt kanske inte för stora men när man inte riktigt är nöjd med situationen så kanske jag bör fundera hur detta skall lösas ?! Det tåls att fundera på faktiskt..

Jag är verkligen en riktigt känslomänniska och har nog alltid varit, jag kan verkligen gå från botten till toppen och tvärtom på väldigt kort tid, det är nog både bra och dåligt .. Man tänker alldeles för mycket, analyserar sönder saker så man nästan blir lite knäpp själv, men samtidigt så har jag alltid gått på känslan och det tror jag man ska göra många gånger.. Känner direkt när något inte är som det ska riktigt och då får man den där tryckande känslan i magen många kanske känner igen ?! Jag är nog inte den enda..

Envis människa kanske många skulle säga, ja envis till en viss del jag har ju faktiskt blivit lite vek känner jag på sistone både på gott och ont .. Envis till den delen att jag aldrig ger upp något jag tror på ..
Kanske får ta och tuffa till mig lite igen, tror ni inte det?:)

Nu ska jag däremot gå och sova, ska upp och jobba imorgon igen så jag vill kunna vara pigg och kry ..Hade så gott allesammans GODNATT:)

Kommentarer
Postat av: Carroliten

Du får gärna kidnappa honom emmis:)

2010-06-09 @ 22:15:14
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: Anonym

förändring..hmmm..jo jag vet..flytta hem=)..jaaaaa.det gillar vi=)kram mamma

2010-06-10 @ 19:59:43
Postat av: Vickan

Emma, jag vet precis hur det känns! Livet står still och är tråkigt när man lever i sin lilla bubbla.. Jag har funderat länge på v jag ska göra för att leva roligare o kom precis fram till att jag måste våga göra precis det jag vill, njuta av varenda sekund o leva i nuet! Vill du utomlands så åk! Vill du spela handboll så gör det, låt inget stoppa dig för man lever bara en gång o då ska man njuta av varenda jäkla sekund! :)

2010-06-10 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0