Jag trodde att

folk skulle reagera på mitt förra blogginlägg och anmäla sig frivilliga att följa med mig på en sista minuten, men inte en kotte .. Folk kanske helt enkelt gillar Sverige just nu, medan jag längtar och drömmer mig härifrån till varma stränder, kall cola och ett underbart hav att bada i :) Sen att jag är super grym på strandtennis är ju också en annan femma..

Nu tänker jag bänka mig framför ett avsnitt av the mentalist med en kopp te och sen lägga mig i sängen och fortsätta läsa min underbara bok av Sophie Kinsella :) Här kan vi prata om att njuta allt man bara kan innan ännu en arbetsdag sätter igång..

Ha en go kväll allesammans..Natti

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe hade anmällt mig frivillig me en gång om det inte vore för jobbet :D....!Fest aknske lika bra det för då hade du nog undrat om jag var helt sjuk i huvudet :D. Kram

2010-06-15 @ 21:17:47
URL: http://nennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0