Ledig dag idag

Ja har kommit på en sak, men gnäller när man jobbar och man gnäller när man är ledig om veckan .. för när man själv är ledig ja då jobbar alla andra och när man jobbar vill man såklart vara ledig, det där är väldigt svår kombinerat ..

Har iaf jobbat hela helgen, däremot kommer det kännas skönt i plånboken i juli och det behövs om jag ska kunna lägga undan mer pengar..

Vad är mina planer då idag för en måndag som denna ?! Ja jag hade nog tänkt sätta på en film jag inte sett än, sedan blir det väl att läsa och städa det är vad man gör med sina lediga dagar då alla andra jobbar, bara sitter hemma och latar sig..

Ibland känns det som om man latar bort alla dagar och bara sitter och väntar på bättre tider;) menmen hoppas iaf vädret blir bättre snart..

Vill bara ta en sista minuten just nu och dra iväg och sola och bada lite och skita i Sverige för en stund, det vore ju verkligen inte helt fel ..

Kommentarer
Postat av: Julia

Hade vart gött som fään, men måste spara pengar :( Jobbar inte så mycket, ska runt på Lasse och åka upp till Kimpan i Falun... mycket!!

2010-06-14 @ 12:33:41
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0