Mat och nattbio gör min lördagskväll riktigt härlig :)

Har just gjort mig i ordning, har lagat lite mat blev klyftpotatis med oxlövbiff :) Härlig mat såhär en lördags kväll..
Mina planer för kvällen är fika med Elif och sen blir det nattbio för vår del, Dear John står på schemat nämligen

Mår bättre nu så förhoppningsvis så håller det i sig med.. Är lite skum i magen men det ordnar sig nog, ville ju verkligen ta resan till Kroatien imorgon men det blir att stanna hemma i kära Sverige istället och då blir det självklart jobb 14:30 - 22:00 imorgon med Elin, tror det kan bli trevligt faktiskt :) Gillar att jobba ihop med henne så det ska nog gå super och kassan klirrar till igen, mycket gott om inte annat..

Får ta och köra ett intervall pass imorgon innan jobbet med, får se hur det blir med måndagsjobbet om jag verkligen orkar det efter att ha jobbat kväll nu imorgon och sen upp tidigt, nja det är nog tveksamt faktiskt..Men vi får se, har ju faktiskt varit väldigt hurtig på senaste med jobb och därmed har handbollen lidit hela veckan har inte alls varit i form känner jag, varken kunnat fokusera eller tycka det varit kul så får hoppas på att nästa vecka blir lite mer motiverande..

Hoppas er helg är kanon, nu checkar jag ut och fixar i ordning det sista innan jag beger mig inåt staden ..hade gott





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0