Midsommar ?!?!?!?!

Nu sitter jag här med lite panik faktiskt .. vad tusan ska jag göra på midsommar ?!??!?!?!

Hade första hur många alternativ som möjligt så gick en efter en bort, sen satt jag helt plötsligt utan alternativ och var deppig istället och nu har jag många alternativ igen, alltså detta med att bestämma sig är ju inte jag särskilt bra på..
Norrland, Sthlm el Linköping ?! Frågan är vad som kan bli roligast?

Norrland hemma med min kära familj eller sthlm med fest på någon båt med syster och hennes pojkvän eller linköping hos min kusiner ? Bra fråga, detta va inte det lättaste..

Så jag som hade tänkt att dt skulle va mysigt att dra ut massa vänner till någon stuga, grilla och bara ha det gott men så blev det icke .. vi får se vad det blir istället..Nu ska jag kila, hade gott allesammans Ciao:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0