Once in a while you realize

Igår blev det träning tidigt på morgonen, klev upp sisådär 08:00 och käkade frukost och sen tog jag bussen ut till Kungälv för intervaller och styrka..
Sedan blev det en promenad ner till sysemet för att inhandla för kvällen, blev en lätt utgång inget speciellt sådär kunde ju blivit mer lyckat men förhoppningsvis blir det bättre next time :)

Fick hur som helst det sjukaste kommentaren igår av en bror "Är du en sån här bratbrud"? HAHAHA
Jag blev helt ställd, frågade mig själv "hetsar" han mig bara eller menar han det?! Ja det tåls ju att fundera på, funderar hur som haver på att lägga mig ute en stund i solen och kanske få lite färg?

Detta var iaf jag igår..




Är rätt så härligt väder ute idag med, har satt igång en tvättmaskin dessutom..Så får vi se vad denna dagen har att erbjuda, hoppas ni får en bra Söndag allesammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0