Pictures..

HAHA det är galet vad snygg jag blir på bilder, just varit förbi en liten ute "fest" och blivit kallad bratbrud och att jag kom från falun, mycket hinns med på kort tid vettni, helst när typ det enda ordet man själv hinner säga är "hej"..väntar på taxi där medan jag inte känner mig helt kontrollerad som ni kanske ser ;)

Haha det roligaste var nog när jag upptäckte att jag hade sår på hälarna, kanske inte roligaste men började mitt på nivå att tejpa mina hälar som nu säger nej nej nej till skor.. men you got to do what you have to;)






Haha ja vissa säger att man är fotogenisk, men må detta påstående verkligen stämma med tanke på dessa underbart vackra bilder jag nu delar med mig av?;)

Hur som haver ska jag packa väskan för att inte vara försen med att stå på parkeringsdäcket där jag får äran att göra Stefan sällskap i bilen ut till Linnea :)

Må ni ha en god dag mitt dam och herrskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0