Renovering

Jag har blivit riktigt sugen på renovering, det är så himla kul att hålla på med något och sedan se resultatet, vara lite kreativ, gud vad kul det skulle vara :) Funderar starkt på en byrå jag sett som nog skulle vara riktigt fin till min lägenhet, känns som att jag börjar få lite mer i ordning och få till det till "min" lägenhet så som jag vill ha den :) Underbart om inte annat..

Och jag som hade tänkt bada, jaa men bullen svek mig :( Jäkla mes som inte kan bada fastän det är mulet och kallt, men själv sitter jag här och försöker faktiskt bemästra alla mina fobier så snart har jag faktiskt inga kvar kan jag ju säga.. man får en liten adrenalinkick mest av skräck då ..

Men nu ska jag vila en stund, sen ut till citygross sen får jag hämtning från ytterby och då blir det massor av göra..
Min kära syster kommer imorgon :D

Nu ska jag kila hade så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0