Stockholmo

Stockholm på midsommar ute på någon båt händer det .. nej men det blir nog en lugn midsommar ändå, båtfest till typ 10 sen hem och spela spel med massa gott folk tror jag, sen får vi se vad helgen har att bjuda på i huvudstaden, mitt plan lyfter 10:50 imorgon så måste packa, packa packa.. orkar inte ta med för mkt för det kommer alltid med något hem när man är där.. är svårt att undkomma lite shopping iaf, vi får väl se hur jag kan hålla mig denna gången..

Nu ska jag och hyra film och bara sätta mig hemma och dega sönder för jag är trött, ont i ryggen och på alldeles strålande humör för en sådan här Torsdagskväll.. nyss hemkommen från träningen :D

Vi ses och hörs mina vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0