The questions we ask leave us more confused

We're calling out answers we don't know
Calling on friends we thought we'd lost
We all have to see what we've become
Waiting on chances so far gone
Hoping our answers light the dark
Praying someday soon we'll understand
As we search for the promised land

Har nyligen kommit hem från jobbet och jag ångrar inte ett dugg att jag tog kvällen idag, mycket skratt om inte annat och trevligt jobbsällskap detta får absolut göras om:)
Dessutom skramlar det till i kassan med, inte dumt inte..

Imorgon håller jag tummarna för samma väder, för då är planerna träning och havet.. ååh gud vad jag längtat :) och ledighet ..

Nu ska jag gå och sova, hade så gott..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi åker nog till tjautjas i morgon.hjälper birgitta med bygge av altan i hennes stuga.inviger den nya bastun på kvällen,tar lite vin o myser med levande ljus..vi sover över där med mira.håller nu bara tummarna att det slutar blåsa,inte kul att åka över sjön med båt i hård vind:/..ha en fin helg gumman=)saknar dig..pok mamma

2010-06-04 @ 23:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0